Friday 20 April 2012

ANJASSARI - INTIMATE FEMININE WASH

 
Anjas Intimate Feminine Wash (Ekstrak Sireh + Kaffir Lime) 100ml 
Harga : RM20
 
Pembersih wanita alamiah yang mengandungi ekstrak sireh dengan dua pilihan ekstrak tambahan - serai wangi atau limau purut, mengharumkan serta memberi  kesegaran sepanjang hari. Rumusan yang disesuaikan khas untuk bahagian intim anda. Membantu mengatasi ketidakselesaan dan bau  tidak disenangi secara lembut tanpa mengeringkan. Sesuai digunakan pada bila – bila masa, terutama selepas haid. Pembersih wanita membersih, merawat, memelihara dan menyegarkan bahagian sulit wanita, menstabilkan pH kawasan sulit dan menyerlahkan kesegaran diri bagi menjanjikan kebahagiaan rumahtangga.

Ekstrak Sireh :   

Komponen aktif utama adalah sejenis minyak sireh. Ia mengandungi  betel-phenol (chavibetol) dan hydroxyl-chavicol Melegakan rasa gatal, antiseptik perangsang, menegangkan kulit, mengelakkan kedutan kulit dan membantu melancarkan peredaran darah & memperlahan proses penuaan dan sangat sesuai sebagai bahan losyen awet muda. Bersifat Astrigen (membantu mengecutkan dan memulihkan tisu - tisu organik badan. Mengandungi bahan anti-oksida.

Ekstrak Limau Purut : 

Terkenal sebagai sumber asid sitrik terbaik, Asid sitrik kini lebih dikenali sebagai AHA dengan khasiat tersendiri, sentiasa digunakan membuat krim kulit. Kandungan asidnya membantu mengekalkan kelembapan kulit. Digunakan dalam mandian terutama ketika dalam pantang. Digunakan untuk menghilangkan bau badan. Bahan aromaterapi.

No comments:

Post a Comment